

Ni kan avboka eller minska er order senast 2 dagar innan hyresdatum, detta gör ni lättast genom att skicka ett mail till gandsjostalt@gmail.com
Priset som nämns på hemsidan är för en hyresdag, med leverans dagen innan och hämtning dagen efter eventet.
T.ex om ni ska ha eventet på Lördagen så levereras produkterna under fredagen och hämtas under söndagen.
Önskar ni ha produkterna fler dagar så debiterar vi 15% per extra dag, för längre perioder vänligen kontakta oss för prisuppgifter.
Fraktpriserna räknas ut individuellt för varje order, då tar vi hänsyn till avståndet, storleken på ordern, hiss, trappor, bäravstånd mm.
"FRI FRAKT" som nämns vid bokningen på sidan gäller INTE, det står för att fraktpriset inte är bestämt än.
Generellt så räknar vi 2,9kr/km räknat från vår utgångspunkt. Sträckan som räknas är tur & retur för leverans och upphämtning.
T.ex
Ni bor en körsträcka på 20km från oss, då blir totala sträckan 80km som debiteras.
Vi monterar tältet på er anvisade plats, har ni hyrt till belysning eller infravärmare som ska hängas upp i tältramen så hänger vi upp det i samband med monteringen.
Bord, stolar och annat ställer vi av i tältet eller på av er anvisad plats.
Önskar ni att vi ställer ordning bord mm så vänligen nämn det i anteckningsrutan i samband med bokningen eller skicka ett meddelande till oss.
Extra avgifter tillkommer med 350kr per påbörjad timme.
Efter att vi lämnat alternativt efter ni hämtat hos oss så är det ni som kund som ansvarar för produkterna. Ifall något är sönder eller saknas när det hämtas eller lämnas tillbaka så kommer ni efterdebiteras den söndriga produktens inköpspris +25% för hantering.
Är produkterna onaturligt skitiga så att dom kräver en rejäl rengöring så debiteras 350kr per påbörjad timme. Diskning av hyrt porslin ingår i hyrpriset.